Õpiväljundid:
- Mõistab teadmusjuhtimise eesmärke organisatsioonis/kogukonnas ja vajalikkust organisatsiooni/kogukonna liikmetele;
- Omab ülevaadet teadmusjuhtimise võimalustest koolis ja õpetajate kogukondades ning õpetajate/õpilaste/vanemate/kooli administratsiooni rollist pedagoogilises teadmusjuhtimise protsessis;
- Omab ülevaadet teadmusjuhtimise keskkondadest;
- Mõistab võrgustikes ka kogukondades toimuvaid protsesse;
- Oskab valida ja kombineerida õpikeskkondi teadmusjuhtimiseks koolis ja kogukondades;
- Oskab algatada ja korraldada teadmusjuhtimise protsessi organisatsioonis/kogukonnas.
Keskkond: Moodle - https://moodle.e-ope.ee
ÜLESANNE
13.11 lugeda vaja: Wilson, T. D. (2002). The nonsense of 'knowledge management". Information Research, 8 (1), paper no. 144 [Available at http://InformationR.net/ir/8- 1/paper144.html]
13.11 lugeda vaja: Wilson, T. D. (2002). The nonsense of 'knowledge management". Information Research, 8 (1), paper no. 144 [Available at http://InformationR.net/ir/8- 1/paper144.html]
Millised on artikli peamised seisukohad?
Milliseid käsitlusi autor infojuhtimisest ja teadmusjuhtimisest esitab?
Millised on seosed infojuhtimise ja teadmusjuhtimise vahel?
Millised on peamised järeldused, soovitused?
Milliseid meetodeid autor kasutab järeldusteni jõudmiseks? 3.
Palun lisa oma argumenteeritud arvamused blogisse 13.novembriks.
Data, Information, Knowledge, Wisdom - DIKW
No comments:
Post a Comment