Saturday, October 29, 2011

Teadmusjuhtimine Haridustehnoloogiaga - Sirje Virkus

Õppeaine eesmärgid: Luua võimalused teadmusjuhtimise põhimõtteid tundvate ja haridustehnoloogiaga teadmusjuhtimist korraldavate õpetajate kujundamiseks koolides/e-kogukondades, kes on pädevad organiseerima organisatsiooni tasandil õppimist.


Õpiväljundid: 
  • Mõistab teadmusjuhtimise eesmärke organisatsioonis/kogukonnas ja vajalikkust organisatsiooni/kogukonna liikmetele; 
  • Omab ülevaadet teadmusjuhtimise võimalustest koolis ja õpetajate kogukondades ning õpetajate/õpilaste/vanemate/kooli administratsiooni rollist pedagoogilises teadmusjuhtimise protsessis; 
  • Omab ülevaadet teadmusjuhtimise keskkondadest; 
  • Mõistab võrgustikes ka kogukondades toimuvaid protsesse; 
  • Oskab valida ja kombineerida õpikeskkondi teadmusjuhtimiseks koolis ja kogukondades; 
  • Oskab algatada ja korraldada teadmusjuhtimise protsessi organisatsioonis/kogukonnas.

Keskkond: Moodle - https://moodle.e-ope.ee 

ÜLESANNE


13.11 lugeda vaja: Wilson, T. D. (2002). The nonsense of 'knowledge management". Information Research, 8 (1), paper no. 144 [Available at http://InformationR.net/ir/8- 1/paper144.html

2. Analüüsi eelpoolnimetatud artikleid järgnevatest kriteeriumitest lähtuvalt: 
 Millised on artikli peamised seisukohad? 
 Milliseid käsitlusi autor infojuhtimisest ja teadmusjuhtimisest esitab? 
 Millised on seosed infojuhtimise ja teadmusjuhtimise vahel? 
 Millised on peamised järeldused, soovitused? 
 Milliseid meetodeid autor kasutab järeldusteni jõudmiseks? 3. 


Palun lisa oma argumenteeritud arvamused blogisse 13.novembriks




Data, Information, Knowledge, Wisdom - DIKW










No comments:

Post a Comment