- Kohustuslik kirjandus: Black, S. Public Relations. Revision Workbook. (1992)
- Suhtekorraldus on planeeritav ja pidev tegevus! S on juhtimisülesanne.
- Ettevõtte filosoofia - põhiväärtused, missioon, visioon, äriplaan, turundusplaan, arengukava, finantsid
- Tee head tööd ja räägi sellest!
- Turundus ja suhtekorraldus peab olema juhatuse otsuste ja uute toodete loomise juures.
- Spindoctor
- Suhtekorraldus tugineb tõel ja faktidel, aga suhtekorraldaja räägib nii vähe kui võimalik, aga nii palju kui vajalik
- Filosoofia on tarkuse armastus
- Visioon - unistus, missioon - lubadus, mille eest vastutad
- Korporatiivstrateegia - Kes on kliendid? mida oleme lubanud neile pakkuda? Millised vahendid on selleks olemas?
- Strateegiline eesmärk - kui palju me peame sellega raha teenima?
- Nädala jooksul saata kommentaare ainekaardi kohta.
- Tea oma asutuse ajalugu - mis teised turunduses, suhtekorralduses varem teinud on? Kuidas?
- Uuringute tegemise jooksul konsulteeri sotsioloogiga. Nii küsimused kui tulemused.
- Grunigi mudel!
- Kontekst!
- Suuline + kirjalik + kordamine
- technics/tehnikad - tööriistad
- PR töö planeerimise mudel
- olukorra hindamine
- eesmärkide defineerimine
- sihtrühma defineerimine
- kanalite ja tehnika valik
- eelarve koostamine
- tulemuste hindamine
- KODUNE ÜLESANNE:
- Loe läbi 2 Sam Blacki artiklit
- Avalikud suhted - nende roll, ulatus areng ja ajalugu. Põhimõisted
- Kommunikatsioon - avalik arvamus
- www.epra.ee
- www.ipra.org
Wednesday, September 7, 2011
Suhtekorraldus 1. loeng - Tiina Tšatšua
Labels:
EBS Suhtekorraldus
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment