Wednesday, September 7, 2011

Suhtekorraldus 1. loeng - Tiina Tšatšua


  • Kohustuslik kirjandus: Black, S. Public Relations. Revision Workbook. (1992)
  • Suhtekorraldus on planeeritav ja pidev tegevus! S on juhtimisülesanne.
  • Ettevõtte filosoofia - põhiväärtused, missioon, visioon, äriplaan, turundusplaan, arengukava, finantsid
  • Tee head tööd ja räägi sellest!
  • Turundus ja suhtekorraldus peab olema juhatuse otsuste ja uute toodete loomise juures.
  • Spindoctor
  • Suhtekorraldus tugineb tõel ja faktidel, aga suhtekorraldaja räägib nii vähe kui võimalik, aga nii palju kui vajalik
  • Filosoofia on tarkuse armastus
  • Visioon - unistus, missioon - lubadus, mille eest vastutad
  • Korporatiivstrateegia - Kes on kliendid? mida oleme lubanud neile pakkuda? Millised vahendid on selleks olemas?
  • Strateegiline eesmärk - kui palju me peame sellega raha teenima?
  • Nädala jooksul saata kommentaare ainekaardi kohta.
  • Tea oma asutuse ajalugu - mis teised turunduses, suhtekorralduses varem teinud on? Kuidas?
  • Uuringute tegemise jooksul konsulteeri sotsioloogiga. Nii küsimused kui tulemused.
  • Grunigi mudel!
  • Kontekst!
  • Suuline + kirjalik + kordamine
  • technics/tehnikad - tööriistad
  • PR töö planeerimise mudel
    • olukorra hindamine
    • eesmärkide defineerimine
    • sihtrühma defineerimine
    • kanalite ja tehnika valik
    • eelarve koostamine
    • tulemuste hindamine
  • KODUNE ÜLESANNE:
    • Loe läbi 2 Sam Blacki artiklit
    • Avalikud suhted - nende roll, ulatus areng ja ajalugu. Põhimõisted
    • Kommunikatsioon - avalik arvamus
    • www.epra.ee
    • www.ipra.org


No comments:

Post a Comment